Kamis, 19 November 2015

Inframerah Light Therapy boleh menembusi kulit One Dengan Kemudahan

Inframerah Light Therapy boleh menembusi kulit One Dengan Kemudahan

Salah satu faedah utama terapi cahaya infra merah adalah bahawa ia adalah satu proses yang melibatkan bekerja jauh di dalam kulit. Ini digunakan dengan tujuan untuk membantu untuk memastikan bahawa masalah paling dalam tubuh seseorang boleh disasarkan.

Satu rasuk standard cahaya inframerah akan bekerjasama dengan tahap yang kuat penembusan. Pelbagai 904nm biasa cahaya inframerah boleh dapat bekerja 30-40 milimeter dalam kulit seseorang.

Dianggarkan kedalaman penembusan adalah sesuatu yang boleh menjadi sangat kuat bagi seseorang untuk mengendalikan. The 30-40 milimeter yang akan dikendalikan boleh berbeza dari segi bahawa kira-kira enam puluh peratus daripada cahaya inframerah akan mengendalikan tisu yang menjadi sasaran. Ini diperlukan untuk memastikan bahawa badan boleh menerima lampu tanpa terlalu banyak masalah. Yang lain empat puluh peratus daripada cahaya itu akan dikendalikan dengan cara yang berbeza tetapi ia tidak semestinya diketahui dengan hal apa empat puluh peratus yang lain akan bekerja dengan.

Sebab mengapa kedalaman ini diperlukan datang dari berapa banyak keadaan yang berbeza boleh menjadi sukar bagi seseorang untuk mengendalikan. Sesetengah jenis tradisional prosedur bekerja tanpa pergi terlalu dalam ke dalam kulit. Rawatan inframerah, di sisi lain, akan bekerja untuk memastikan bahawa bahagian-bahagian yang paling dalam badan boleh dikendalikan.

Terdapat banyak kawasan yang berlainan di badan yang akan menjadi ideal untuk rawatan terapi cahaya inframerah. Kawasan popular pertama adalah bahawa sesuatu kawasan tulang. Cahaya akan dapat bergerak ke dalam kulit untuk mencapai tulang dengan mudah. Ini diperlukan untuk beberapa sakit paling dalam bahawa seseorang mungkin perlu berurusan dengan. Ini termasuk sakit yang berkaitan dengan arthritis.

Sendi yang boleh dipengaruhi oleh segala macam kerosakan juga boleh dirawat. Ini diperlukan kerana bagaimana sendi akan mengehadkan pergerakan seseorang jika mereka pedih.

Otot paling dalam badan juga boleh disasarkan. Sesetengah otot besar boleh menjadi lebih sukar untuk merawat apabila mereka mengalami sakit kerana jisim badan yang besar yang akan terlibat. Terapi cahaya inframerah akan berusaha untuk memastikan bahawa badan akan mudah untuk mengendalikan dengan cara yang cepat.

Terapi cahaya infra merah adalah sesuatu yang boleh mudah untuk mengendalikan untuk beberapa bahagian paling dalam badan. Terapi ini akan berusaha untuk memastikan bahawa badan akan mempunyai masa yang lebih mudah dengan menjaga beberapa sakit yang paling sukar yang ia boleh menangani. Ia juga akan berusaha untuk memastikan bahawa cahaya itu akan menjadi lebih berkesan untuk beberapa sakit yang paling sukar yang satu akan perlu berurusan dengan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar