Kamis, 19 November 2015

Best Menyembuhkan Untuk kuku Kulat - Dapatkan Keputusan Dalam masa beberapa minggu Dijamin!

Best Menyembuhkan Untuk kuku Kulat - Dapatkan Keputusan Dalam masa beberapa minggu Dijamin!

Sebelum mempelajari rawatan untuk kulat kuku jari, mari kita membincangkan bahawa apa yang sebenarnya adalah kulat?

Kulat kuku juga dikenali sebagai Onychomycosis adalah sangat umum di kalangan manusia daripada anda berfikir. Wanita dapat ditangkap oleh jangkitan ini dalam nisbah meningkat daripada lelaki. Satu takrifan yang mudah untuk kulat kuku boleh menjadi serangan oleh mikro-organisma hidup yang merosakkan dan menyebabkan kulat pada kuku. Kulat kuku jari adalah sangat memalukan dan membuatkan seseorang berasa sangat janggal sambil bergerak di tempat awam.

Ini adalah pengenalan kepada satu kulat kuku, sekarang mari kita bergerak ke gejala.

Kulat kuku boleh dikenal pasti dengan mudah oleh warna dan ketebalan kuku anda. Jika kuku anda adalah coklat atau kuning, maka anda mengalami kulat kuku jari. Sebaliknya, jika anda merasa sakit di ketika melakukan beberapa jenis kerja dari tangan anda, maka ada peluang yang anda anda dijangkiti. Ia biasanya mendapat bawah kuku apabila mana-mana luka telah retak kuku anda atau apabila hanya anda mempunyai pemotongan kuku anda.

Saya fikir kita telah membincangkan banyak tentang kulat kuku, sekarang mari kita bergerak ke penawar.

Penyembuhan no 1.

Sebahagian daripada anda mungkin tahu bahawa kulat benci untuk hidup dalam persekitaran berasid. Pada asasnya cuka adalah berasid dalam alam semula jadi dan itulah sebabnya kita boleh menggunakan cuka atau epal sider cuka untuk mengubati kulat kuku. Anda boleh membeli cuka dari mana-mana kedai super berhampiran rumah anda. Kedua, anda perlu tab mandi untuk menyerap kuku jari ke dalam cuka ini. Adakah ini selama 20 minit sehari dan anda akan mendapat keputusan dalam masa 2-3 minggu.

Penyembuhan no 2.

Teh minyak pokok adalah pilihan kedua jika cuka tidak bekerja untuk anda. Teh minyak pokok mempunyai banyak sifat-sifat penting yang boleh menyembuhkan kulat sangat cepat. Minyak ini terutamanya yang dihasilkan di Australia. Ia dihantar dalam botol berjenama ke seluruh Dunia. Ia mungkin sedikit sukar untuk mencari ia berada hampir dengan rumah anda, tetapi anda boleh mendapatkannya di pasaraya popular dan atau besar.

Jadi apa yang anda perlu lakukan ialah hanya memohon minyak secara langsung di kawasan yang dijangkiti dua kali sehari. Anda akan mula mengalami keputusan yang baik dalam tempoh sebulan dan menurut pemerhatian saya, anda akan menghilangkan kulat kuku jari dalam tempoh sebulan atau lebih.

Saya mempunyai satu lagi rawatan yang kuat dan murah untuk kulat kuku.

Kaedah ini dikenali sebagai "kuku bahawa kulat untuk selama-lamanya". Ia adalah agak besar kerana ia sembuh kulat ayah saya dalam masa seminggu. Perkara yang paling kegemaran yang saya suka tentang kaedah ini adalah bahawa ia mula menghasilkan keputusan dalam tempoh 24 jam menggunakannya. Semak kotak sumber saya di bawah untuk maklumat lanjut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar